myperssoon

Alla inlägg under september 2011

Av my persson - 28 september 2011 21:35

Mamma kom hem med 3 nödvändiga saker idag, som behövs till konflägret!


  


hårinpackning

shampoo

sminkbortagning

Av my persson - 28 september 2011 19:02

Har nyss pluggat klart, eller klar och klart....

Ska packa lite sånt nu och sedan blir det väl lite tv tittande!


PUSS




Av my persson - 28 september 2011 08:23

Godmorgon.

Ska snart åka iväg till skolan, efter det blir det att vara med carro!

Sedan ikväll väntas plugg,plugg och PLUGG..

Men imorgon åker vi ju till stockholms skärgård med konfermationen!

Hoppas på en roligt helg!


PUSS


       

Av my persson - 27 september 2011 20:34

sitter just nu och pluggar.. och kom hem från birsta för en stund sedan.

Efter skolan var jag med frida,carro,ceccilia och vanessa en stund.

Sedan vid halv 6 så åkte jag och freja iväg till birsta och var där till halv 8 eller något sådant.

Nu ska jag plugga, duscha , lyssna på lite musik och bara ta det allmänt lungt!


skriver mer imorgon!

PUSS


   


Av my persson - 27 september 2011 07:01

ska snart gå iväg till bussen.

Sedan efter skolan är jag med frida!


PUSS


   

Av my persson - 26 september 2011 22:26

Har nyss duschat och ska snart gå och lägga mig tror jag.

Nu på dagen har jag varit med freja. Vi gjorde väl lite allt möjligt..

Åkte till bommen och tillbaka, var hos hennes mormor och morfar och lite stan på det också!

Imorgon blir det att vara med frida!


PUSS!




:-)

Av my persson - 23 september 2011 23:20

kom hem för sisådär 20 minuter sedan.

Var först och åt på jop´s eller vad det nu hette.. sedan gick vi iväg till min brosa och satt där ett tag.

Och just nu sitter jag bara och äter lite godis och ska tända lite ljus!


PUSS.


 

Av my persson - 23 september 2011 16:53

Tusan vad skönt med fredag!

om några timmar blir det att äta på någon resturang, ska fira pappa som fyller år idag! Grattis till han.


Efter skolan var jag på stan med Frida,carro,sofia, davve och ida en stund, sedan gick jag och möte upp mamma för att köpa papeljoter och en bh.

Och sedan blev det hemmakväll för att köpa en del godis!


skriver förmodligen mer sedan!

PUSS


  


justnu.

Presentation


kommentera , ;>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards