myperssoon

Alla inlägg under februari 2011

Av my persson - 27 februari 2011 13:40

Drar snart ner till stan ,

sedan blir det barista med frejo.

tar med kameran & hoppas på bilder!

 

aja, hörs puss

 

 

SLÄNGER UPP EN BILD PÅ SÖTNOSEN   

Av my persson - 27 februari 2011 10:51

jag vill också se titanic 2 :o

Men nu väntar jag bara på att freja ska vakna , och sen får vi se vad vi hittar på.

 

puss

 

Av my persson - 27 februari 2011 01:21

tror jag beger mig till sängen.

om jag ens ska orka mig upp imorogn.

fast behöver ju inte gå upp lika tifigt som planerat..

blev inge birsta:(

 

men puss och godnattis

Av my persson - 26 februari 2011 23:19

Nu ska jag sätta i skivan till the sims,(y)

haha..

imorgon går jag upp 09.00 för att sedan gå ner till navet vid halv 10 för att möta freja , och sedan tar vi bussen till birsta ;)

så jävla tidigt , men vi bestämde oss för att vara där när dom öppnade!

Mitt mål är att få något köpt när jag kommer hem därifrån.

 

puss

Av my persson - 26 februari 2011 18:29

BLONDINTEST
Får du över 60 så är du blond i själen!


DU VILL
(xxx) Bli känd (rik)
( ) Vara blond
(x) Inte vara ensam
(x) Festa
( ) Vika ut dig i någon tidning
(/) Operera brösten eller läpparna
( ) Vara singel
(x) Vara med i tv
(/) Flytta hemifrån
(/) Bli modell
Summa:6,5

DU HAR/HAFT
(x) Blont hår
(x) Minst 4 olika parfymer
(/) Ramlat av en stol när den stått stilla
(x) Använt urringade linnen
( ) Däckat
( ) Spytt offentligt
(x) Ramlat i en trappa
( ) Blivit hysterisk när du tappat en nagel eller ögonfrans
( ) Kollat i nån killes porrtidning
( ) Gått runt med en t-shirt som det står "SLITZ" på
( ) Haft sex med flera samtidigt
(x) Gått med kortkort kjol eller kortkorta shorts
(/ ) Strippat (sommaren 2010 var galen)
(x) Använt ord som du själv inte kan förklara
( ) Hånglat med mer än 3pers på en kväll
(x) Haft rosa nagellack
(x) Fått IG på ett prov
(x) Skrattat tills någon blivit irriterad
(x) Blivit utskälld av en lärare
( ) Piercing i naveln
( ) Piercing i ansiktet
( /) Bedömt någon efter utseendet
(x) Kallat någon annan för ex. fjortis, bitch, slyna osv..
( ) Varit med barn
( ) Gråtit för att få uppmärksamhet
( ) En liten hund, katt
( ) Tappat bort väldigt mycket saker
( ) Sängkläder i siden
( ) Bitchslapat nån
(x) Mycket mascara (haft)
(/) Skolkat
(x) Löshår (ibland)
( ) Brun utan sol
( ) Solat topless
Summa: 15
DU TYCKER OM ATT/BRUKAR
(x) Titta på folk
(x) Dansa vilt
( ) Vakna upp brevid en främmade kille
(x) Kramas
(x) Sola
(x) Gå i mysbyxor
(/) Ha "stövlar" eller klackade skor
(x) Sminka dig
(/) Ta skumbad
( ) Dricka alkohol
( ) Fixa med andras hår
(x) Sminka andra på skoj
(xx) Shoppa
(/) Titta på snyftfilmer
(x) Bära fägen rosa
(/) Bära smycken
(x) Ha brunkräm eller fondation
(/) Ha läppstift
(x) Knäppa "ego kort"
( ) Sova naken
( ) Säga "Blonda" saker
(/) Ha lösnaglar
(x) Umgås med killar (kompisar)
(x) Få/ge massage
(x) Vara GALEN
(x) Skratta
(x) Sjunga med i låttexter
(x) Få/ge komplimanger
( ) Retas
( ) Slåss
( ) Tjafsa
(x) Skoja
( ) Göra manikry / predikyr
(x) Göra som du vill
(x) Ha leggings
(x) Sitta vid datorn
(x) Ligga på beachen och glassa
Summa:25   DU GILLAR
( ) Tjejer
( ) Skvallerblaskor
( ) Porrfilmer
( ) Att visa dig naken
( ) Att Flörta
(x) Att träffa nytt folk
(x) Göra "spa" behandlingar
(x) Mys
(x) Helger
(x) Att kolla på tv-serier
Summa:5                                           


                                                  


       Totalt: 51,5

Av my persson - 26 februari 2011 18:14

kom nyss ut ur duschen efter att ha varit utit och gått med mig själv (y)

Nu väntar jag bara på maten.

Sedan blir det film kväll med frejis!

juste har varit hos min älskade farmor och fikat idag också(y)

plus så kom jag på att va och hyrde 2 styckna filmer okckså.

 

puss

 

   

 

 

 

 

Av my persson - 26 februari 2011 09:54

blev inget av det dära med the simsen eller :(

jag somnade, och ingen i det här huset kunde ju väcka mig heller :(

taskigt!

 

Men snart drar jag mig mot farmot , sedan blir det förhoppningsvis freja,för hon måste vara frisk!

 

puss

Av my persson - 25 februari 2011 20:30

nu tänkte jag dra mig till sängen för att se film.

sedan blir det tillbaka till datorn , bestämt mig för att sitta och lana the sims , ohyhea!

imorgon blir det att vara med freja om hon är frisk, och det måste hon va!

 

puss

 

    

NÅGON AV DOM DÄR 2 FILMERNA BLIR DET NOG ;>

Ovido - Quiz & Flashcards