myperssoon

Alla inlägg under april 2011

Av my persson - 30 april 2011 23:36

Annie

Tisdag 19 april 20:30

Vart får du all insperation ifrån? 


svar: från andras bloggar, hemsidor , m.m :) 




pauline

Tisdag 19 april 20:25

vad använder du för smink?
vart köper du ditt smink?
hur fixar du ditt hår?
har du löshår?



1.svar: släner upp en bild på det här nere ;) 

2.svar: det beror verkligen på, priser och sånt.

3.svar: jag plattar fördetmesta det :) 

4.svar: jag har det hemma , men använder det inte alls så ofta. kram! 



             

vanessanordensson

Tisdag 19 april 20:24

kan du inte börja videoblogga? :D


svar: får se vad jag hittar på.. ;)




amanda

Tisdag 19 april 19:43

vad har du för statistik ? 
vilka affärer handlar du mest på ? 


1.svar: helst vid jag inte sägga det .. tycker det är så himla lite. Men per dag kan det vara mellan 20-30. Det beror alldeles på, ibland kan det tillomed vara 15-16.


2.svar: jag vet faktikst inte, ginatricot , eller något sånt kanske.




elin

Onsdag 13 april 20:53

Vad använder du för parfymer? :D



svar: använder olika från dag till dag. Kommer bild här nere ;)



   


emma

Onsdag 13 april 07:23

vem är din / dina bästa vänner ?



svar: dom jag är med mest , och som är mina allra bästavänner.

Är Freja jacobsson & Frida andersson.




kalleballe

Onsdag 13 april 07:22

visst är frida andersson den bästa personen i världen?
jag vet det , och jag vet att du tycker det ...
men ni är ju med varann rätt ofta så varför är inte du lika bra ? <3333333333333333333333333333333333333333333333


svar: javisst :D 

hurrudu "kalleballe" jag är lika bra jag.. ;);)




hihi

Tisdag 12 april 22:02

vad använder du för smink



svar: finns svar där upppe :)



alice(:

Tisdag 12 april 16:18

1.Gillar du nån nu ? ;o
2.Vad vill du bli när du blir stor ? :)
3.Din favoritartist är .. ?
4.Vad är ditt favoritämne / och vilket ämne hatar du mest ? 
5. Vad tycker du om :
(tror att de går i din klass)
amina
freja
sanna
ida
emelie
? :)


1.svar: nej, det gör jag icke. 

2.svar:svår fråga hurrudu, det vet jag faktikst inte..

3.svar:hm

4.svar:mitt favorit ämne är nog BILD, det jag hatar mest är allt annat..

5.svar:


amina:hon är väl säkert snäll , men känner inte henne.. 

freja:love her

sanna: SNÄLL! :)

ida:hon är riktigt snäll , och vill lära känna henne bättre.

emelie:känner inte så bra, men snäll :) 




agnes

Måndag 11 april 19:33

hur mycket shoppar du för i månaden typ ? 
och hur mycket pengar får du i månaden ?


1.svar: det beror alldeles på, men när det är som mest.. kankse runt 5 000.

2.svar: dom sätter in 500 på kortet , sen får jag pengar när jag behöver! 



ebba w .

Måndag 11 april 19:18

vad tycker du om dom här ? :)
caroline svensson 
moa pettersson 
agnes söderbladh
matilda sjöström
amanda grahn
felicia engström
julia jurvan



svar:


carolinesvensson: Hon är underbar , jag älskar henne! 

moa pettersson: hon blir lättirriterad , men oftast shysst. 

agnes söderbladh:känner inte särskilt mycket, men säkert snäll :)

matilda sjöström: Snäll! :)

amanda grahn: shcysst.

felicia engstöm: otroligt snäll & fin! 

julia jurvan: underbart snäll & vacker ! 






Av my persson - 30 april 2011 23:29

snart blir det film med elin.

blir nog en tidig kväll ikväll eftersom vi åker till BODABORG imorogn vid 9! 

skukt roligt.



PUSS 



 


Av my persson - 30 april 2011 18:35

sitter just nu med elin & freja inne i mitt rum , rebecca åkte nyss.

Sen blir det majbrasa i granloholm, men då träffar vi julia & rebecca där nere!


Ha en fortsatt trevlig dag allihop!



  

gamalpic

Av my persson - 30 april 2011 12:31

nu far jag iväg mot elin!

HÖRS MER SEDAN

Av my persson - 29 april 2011 11:45

 

Av my persson - 29 april 2011 10:15

ska till farmor idag igen!♥ , för att lämna lite saker och sånt.

jag ska försköka att övertala mamma att jag inte behöver följa med till stugan.. ska ju ändå åka hem imorgon, tycker att det är ganska önödigt.


HÖRS MER SEDAN.

PUSS

Av my persson - 28 april 2011 11:20

 

Av my persson - 28 april 2011 10:27

vaknade nyss.

ska alldeles snart gå och äta frukost, sen går jag oxh fixar mig, för vid halv tolv ska jag gå mot farmor♥


PUSS



Ovido - Quiz & Flashcards