myperssoon

Alla inlägg den 3 april 2011

Av my persson - 3 april 2011 22:44

Får säga godnatt för min del nu!


PUSS

Av my persson - 3 april 2011 20:45

Tänkte ta fram lite godis och sånt, sedan sätter jag mig och tittar på bigbrother!


Vi hörs mer imorogn hörrnini!



Av my persson - 3 april 2011 16:42

  

Kommentera bara med din bloggs namn!

så nästa söndag väljer jag ut 2 vinnare den här gången!

Av my persson - 3 april 2011 16:39

  

VECKANSBLOGG blir ElinBorgström

PUSS PÅ HENNE!


http://bowchickawow.devote.se/

http://bowchickawow.devote.se/

Av my persson - 3 april 2011 16:09

Kom hem för ett tag sedan.

Blev ett till par byxor köpta idag!

Nu vet jag inte vad jag ska göra.

He på någon film eller något liknande..


      

      

Båda paren kostade 150 kronor-styck.


tyckte att det var ett riktigt bra pris för ett par CHEAPMONDAY.


 

Av my persson - 3 april 2011 10:44

vaknade för ett tag sedan.

Håller just nu på att fixa mig.

Snart blir det VÅRMÄSSAN idag igen.

Blev ett inköp igår, men det visar jag när jag kommer hem.

Hinner inte just nu.


Men ni får ha det så bra.

SÅ HÖRS VI SEDAN!



Ovido - Quiz & Flashcards