myperssoon

Alla inlägg den 23 april 2011

Av my persson - 23 april 2011 16:36

Har nyss gjort klart tårtan..

Och just nu sitter jag ute på altanen ich läser "SOLO"


Ha det bra.

skriver mer sedan.

PUSS

Av my persson - 23 april 2011 13:02

tycker att ni ska ta en titt på min nya spellisat "SOMMAR 2011" massor med bra musik inför sommaren.


sommar 2011 / KOM TILL DEN HÄR.

Av my persson - 23 april 2011 12:56

Helluu.

ligger ute på altanen och solar med godisskålen i högsta hugggg, och glaasen ska jag gå och hämta alldeles snart.

Har redan hunnit varit på birsta redan idag!

2 par skor fick jag hem.

Visar när jag kommer hem på måndag.

Och då svarar jag på frågorna från frågestunden med.

skulle ju svarat på dom för ett bra tag sedan.. men blir på måndag förhoppningsvis!


Ha en fortsatts trevlig dag i solen!

HÖRS MER SEDAN , PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards