myperssoon

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av my persson - 10 maj 2011 20:18

dagen spenderades med carro och matilda!

har varit riktigt roligt.

Nu tänkte jag gå in till köket och köra lite dip och ta fram gurka och & chips.

Sen sätter jag mig i soffan och bara tar det det lungt.

Och väntar på att mamma ska bli klar med fruktsalladen & på att bigbrother ska börja!


Ha en fortsatt trevlig kväll!

PUSS


  

(gårdagens)

Av my persson - 10 maj 2011 20:18

dagen spenderades med carro och matilda!

har varit riktigt roligt.

Nu tänkte jag gå in till köket och köra lite dip och ta fram gurka och & chips.

Sen sätter jag mig i soffan och bara tar det det lungt.

Och väntar på att mamma ska bli klar med fruktsalladen & på att bigbrother ska börja!


Ha en fortsatt trevlig kväll!

PUSS


  

(gårdagens)

Av my persson - 10 maj 2011 20:16

  DAGENS INKÖP.


Av my persson - 10 maj 2011 08:35

 

VECKANSBLOGG FORTSÄTTER !

Av my persson - 10 maj 2011 08:17

snart går jag mot bussen och åker mot skolan..

Dagen kommer att spenderas med carro och matilda!


skriver mer senare idag

PUSS



 


Av my persson - 10 maj 2011 08:15

 

Ovido - Quiz & Flashcards