myperssoon

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av my persson - 15 maj 2011 20:14

Nu går jag in till köket och göriordning lite gott, sen sätter jag på filmen jag var och hyrde.


Ha det bra

PUSS

Av my persson - 15 maj 2011 19:05

kom nyss in från det regninga vädret.

Har varit och hyrt film och så.

på vägen hem hittade jag en ´plånbok´

vi försöker få tag på han men får inget svar...

stackarn.


SKRIVER MER SEDAN PUSS

Av my persson - 15 maj 2011 17:41

 

Av my persson - 15 maj 2011 17:32

stugan med frida i helgen var toppen!

slänger upp några bilder här nere.


Snart går jag med mamma ner till hemmakväll för att hyra nån film och kanske få med mig lite godis hem.


SKRIVER MER SEDAN
PUSS


           

Av my persson - 15 maj 2011 10:55

sitter inne i stugan med frida och tittar på reprisen av eurovision.

vi tänkte gå ner till havet och knäppa lite bilder och sånt.


SKRIVER MER SEN.

BILDER KOMMER NÄR JAG ÄR HEMMA.


PUSS




Ovido - Quiz & Flashcards