myperssoon

Alla inlägg under maj 2011

Av my persson - 12 maj 2011 13:45

hejochhallå!

Slutade vid 1 idag.

Snart beger jag mig mot frida som slutar vid halv 3.


Får skriva lite mer sedan.

PUSS

Av my persson - 11 maj 2011 20:15

sitter i den här mysiga saken och har nyss gjort klart NO-läxan!

ska gå och göra lite fruktsallad, sen tar jag mig en varm dusch, och sen sätter jag mig vid tvn och bara tar det lite lungt.


HA DET SÅ BRA
PUSS


 

Av my persson - 11 maj 2011 17:58

 

Av my persson - 11 maj 2011 17:32

kom hem för en stund sen.

Har varit på stan med carro, fanny, freja, frida, matilda & hazal.

Och snart blir det makedonken!


PUSS

Av my persson - 10 maj 2011 20:18

dagen spenderades med carro och matilda!

har varit riktigt roligt.

Nu tänkte jag gå in till köket och köra lite dip och ta fram gurka och & chips.

Sen sätter jag mig i soffan och bara tar det det lungt.

Och väntar på att mamma ska bli klar med fruktsalladen & på att bigbrother ska börja!


Ha en fortsatt trevlig kväll!

PUSS


  

(gårdagens)

Av my persson - 10 maj 2011 20:18

dagen spenderades med carro och matilda!

har varit riktigt roligt.

Nu tänkte jag gå in till köket och köra lite dip och ta fram gurka och & chips.

Sen sätter jag mig i soffan och bara tar det det lungt.

Och väntar på att mamma ska bli klar med fruktsalladen & på att bigbrother ska börja!


Ha en fortsatt trevlig kväll!

PUSS


  

(gårdagens)

Av my persson - 10 maj 2011 20:16

  DAGENS INKÖP.


Av my persson - 10 maj 2011 08:35

 

VECKANSBLOGG FORTSÄTTER !

Ovido - Quiz & Flashcards