myperssoon

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av my persson - 3 februari 2011 21:43

nu får jag ju ta och säga godnatt då :)

pussis ♥

Av my persson - 3 februari 2011 19:16

en person jag vill träffa just nu.

 

hm.. de är nog .. hihi , josh .

för de va så jävla länge sedan.

 

för dom som inte vet vem han är .. så är de en som jag träffade i turkiet för några år sedan

skulle vara riktigt kul att få träffa han igen !

 

Av my persson - 3 februari 2011 19:05

kom nyss hem från donken , ihih

jag äter där alldeles för mycket ..

när jag tänker på det mår jag fan nästan dåligt ,

fast.. man kan inte sluta äta där heller :D

 

 

 

Av my persson - 3 februari 2011 10:12

sitter på engelska lektionen ,

och skriver fortfarande om Paris Hilton

 

Av my persson - 3 februari 2011 10:11

på fråga 4 eller fem ska det stå jag gillar INTE att bli sårad eller sårad ..

 

råkade skriva att jag GILLAR att såra och bli sårad

Ovido - Quiz & Flashcards