myperssoon

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av my persson - 24 februari 2011 21:53

 

 

tröja-ginatricot 49 kronor    

Av my persson - 24 februari 2011 20:41

jag svarar på en till fråga.

sedan på dom andra om nå dagar.

 

 

elin

Tisdag 22 feb 20:22

hm, ja vad ska man fråga dig?
vad använder du för smink? (kan du göra ett inlägg med bilder om det?)

http://www.bowchickawow.devote.se


svar: här kommer några bilder på vad jag använder mig av för smink.



              


Av my persson - 24 februari 2011 20:26

fick alldeles nyss en fråga av nån "okänd" 

 

okänd

Torsdag 24 feb 19:17

Vad tycker du om dessa personer?


Frida Andersson.
Tova Burvall.
Freja Jacobsson.
Mona Davidsson.
Emma Johnsson.
Felicia Engström.
Sandra sollen larsson.


Fin blogg <3


Svar: jag älskar dom allihop !



sitter just nu och käkar semla (y)

rätt så nicigt faktiskt ;)

  





















Av my persson - 24 februari 2011 19:14

är extremt sur nu alltså.

min jävla lärar jävel har skickat något jävla brev till mamma.

så nu är mamma sur på mig , och då är jag sur på henne..

åh...... sur jag blir !

jävla lärar jävlar!

 

  

Av my persson - 24 februari 2011 17:20

sitter hemma hos frida och musikar. ;)

känner sugen på att beställa kläder när jag kommer hem, får tjata på mamma.

 

puss

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards