myperssoon

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av my persson - 8 februari 2011 22:23

haha ..

medans jag satt och lyssnade på musik .

satt freja och hållde på med mitt hår..

 

*resultat*

 

 

 

aja. 

imorogn blir det backen med frejo (y)   

Av my persson - 8 februari 2011 18:33

sitter just nu och tänker på vilken av alla läxor jag ska göra , eller läxor&läxor.. måste plugga .

har 2 prov No på fredag Matte på måndag

jag känner verkligen att jag vill ha G fast det lär väl bli ig:(

jag skulle verkligen vilja vara bättre i skolan.

men vafan ska man göra?

 

nu håller vi på att fixa mitt rum , pappa har just rivit ner vägggggen

 

justja har varit på birsta en snabbis med freja med

 

fick med mig den här tröjan 99 kronor

inte bästa bilder precis ..

 

      

Ovido - Quiz & Flashcards