myperssoon

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av my persson - 4 augusti 2011 23:50


åhåhå, älskar verkligen denna låt! ♥

Av my persson - 4 augusti 2011 23:11

   Har varit och badat på kuben med carro, var där tills 4 nån gång ungefär.

Sen åkte vi till stan en stund, och sedan hem till henne och käka.

Efter det va med frida & sandra!

Imorogn vet jag inte vad jag ska göra, kanske går en sväng till farmor ♥


PUSS



Av my persson - 4 augusti 2011 11:23

 

Av my persson - 4 augusti 2011 10:57

hejpådig.

Ska snart åka iväg till kuben badet med carro, nice!

Har inte bloggat så mycket dom senaste dagarna.. så tänkte skriva lite vad vi gjorde när vi sov i tält hos frida.


Tisdag: Var jag ju först på stan med farmor, sen åt jag hos henne och lite sånt.

Vid åtta tiden åkte jag till frida, lämnade väskan hos henne.

Sen gick jag upp till Kalmar där hon och freja var.

Så var vi med sofia,tova & julia som var där.

Sen gick vi hem, var i tältet, och nån gång vid 3 gick vi ut och plockade lite vinbär.


Onsdag: igår gjorde vi inte så mycket.. var hemma hos frida, det var så himla varmt så man orkade nästan inte ens tänka..

Sen gick vi och va med tova och sofia.

Och sen va vi med carro & sandra!


PUSS


   

Av my persson - 4 augusti 2011 10:56

 

Ovido - Quiz & Flashcards