myperssoon

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av my persson - 7 augusti 2011 22:02

Hemma!

Har nyss duschat och ska bara sitta här vid datorn ett tag nu.

Imorogn är jag med frida , och sover över här också!

Ska även gå till farmor♥ med blåbärna jag har plocka till henne.


Lördag: I lördags så kom farmor ♥

Och min Farbror och hans fru. Käkade och lite sånt.


PUSS


     

Av my persson - 7 augusti 2011 21:59

Dag 01- vem står dig närmast i släkten


Dag 02- din familj


Dag 03- vilket smink använder du


Dag 04- favorit godis


Dag 05- favorit blogg


Kör en av varje i fem dagar!

 

05- en bild från förra sommaren



01- en bild på någon i min familj



02- en gamal bild på mig själv



03- en bild på dig som liten



04- en bild på dina klasskamrater






05- en bild från förra sommaren


Ovido - Quiz & Flashcards