myperssoon

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av my persson - 15 augusti 2011 21:38

sover hos frida tonigth! 

Bloggar mer imorgon , och bilderna fron stockholm kommer nog ocksoooo upp imorgon! 

nOOOOGOT fel poooo fridas tangeeeeeeeeeeeeeent bord , derfoooooooor jag skriver med * OOOOOOOOOOOOO * 




Av my persson - 15 augusti 2011 16:42

              


Tröja- monki

linne- ginatricot

linne- Topshop

Tröja- ?

linne- ginatricot

trosor- Topshop

allt annat- in & finn


Blev inte alls lika mycket shopping som jag väntat mig.. men,men.

Av my persson - 15 augusti 2011 16:42

              


Tröja- monki

linne- ginatricot

linne- Topshop

Tröja- ?

linne- ginatricot

trosor- Topshop

allt annat- in & finn


Blev inte alls lika mycket shopping som jag väntat mig.. men,men.

Av my persson - 15 augusti 2011 16:41

  49 kronor

Av my persson - 15 augusti 2011 12:46

 

Av my persson - 15 augusti 2011 12:41

   

Av my persson - 15 augusti 2011 11:04

Hejpåer!

Lovade ju att blogga nere i stockholm eftersom jag hade med mig datorn ner.

Fast orkade helt enkelt inte.

Det var riktigt kul att åka ner några dagar!

Fjärilshuset,skansen,grönalund,akvaria,skyview,god
mat,shopping!

Tänkte visa lite bilder & shopping och sånt senare idag, eller så snart.


PUSS




Ovido - Quiz & Flashcards