myperssoon

Alla inlägg under februari 2011

Av my persson - 23 februari 2011 20:07

HEJ , jag är bäst :)

hhihehihieh

kul va? NEJ


MEDINA (L)(L)(L)(L)

älskaaaaaaaaaaa !


my tycker det finfint att dansa i en stol , fett porrigt o.o


haha my gjorde en ''dikt'' hemma hos mig en gång som handlade om porriga gubbar med käppar o.o

frisk chey , SVAR NEJ

 

 

my heter märta också ;) i mellan namn alltsoo .. men sch säg inget till henne (A)

 

 

markera allt så får ni ´veta en hemlis ;)

 

/ FRIDA KUNG ANDERSSON

Av my persson - 23 februari 2011 16:29

kom nyss hem från skolan..

vi fick ju sovmorgon fast då fick vi sluta vid 4 istället:(

men skriver mer ikväll.

puss  

Av my persson - 22 februari 2011 22:59

 tänkte faktiskt dra mig till sängen nu ..

fast först blire nog köket och leta nån dricka.. annars gör göra lite med sodastreamen..

fast det blir så äckligt fast ja..


men puss

natti!

Av my persson - 22 februari 2011 21:06

hellu.

 

sitter här med ett par jävligt fula hörlurar och dunkar musik.

dagen har vrit seg.

kom til skolan..sen gick vi timmar!

det var hyfsat skönt!

och då åkte jag och freja till birsta vid 10.15-12 eller 1 tiden någon gång.

sedan har dagen bara gått sakta och varit tråkig:(

inte roligt,inte roligt.

Men jaja..imorgon är det sovmorgon (y)

hyfsat skönt eller vadå?

 

puss

 

bjusssssar på en bild   

Mypersson,<3 tryck här och kom till min spotify lista.

 

 

 

 

Av my persson - 22 februari 2011 18:34

FRÅGESTUND !

  

 

 

svarar när jag fått ett par frågor iallafall.

 

SÄTT IGÅNG OCH SKRIV.

 

 

Av my persson - 22 februari 2011 15:48

datorn är tillbaka ! (y)

 

kommer att skrivA ikväll

 

Av my persson - 20 februari 2011 13:49

Nu är dom äntligen snart klar med mitt rum (y)

så imorgon åker vi och köper skrivbord .

och förmodligen sätter uppdatorn.

 

 

Av my persson - 15 februari 2011 17:32

kommer inte att uppdatera på ett tag..

pappa grejar med rummet

och den bärbara cpear sig

Ovido - Quiz & Flashcards