myperssoon

Alla inlägg under april 2011

Av my persson - 9 april 2011 10:29

vaknade för ett tag sedan.

Ska dra mig in till köket för att vänta på att mammi ska bli klar med frukosten.

Sen måste jag ta och fixa mig och invänta freja.


Vi hörs mer idag!

Av my persson - 8 april 2011 21:11

frida & sandra har nyss åkt sin väg :(

så nu sitter jag här själv och vet inte vad jag ska göra.

Fast nu när carro sa något om the sims... så tror jag att jag ska slå igång det..!


HÖRS

Av my persson - 8 april 2011 16:46

hann inte att göra något inlägg igår.

Men just nu är jag med frida. Och vi kom nyss in efter att ha varit på stan.


      

sminkväska-10 kr

läppglans-10 kr

tröja-100 kr

trosor-30 kr

hårinpackning-?

bandeo-50 kr


tröjan , läppglans & sminkväska . Köpta idag

det andra igår på birsta.

Av my persson - 7 april 2011 16:29

kom nyss hem efter att ha varit på stan med Sandra , Carro & matilda.

Snart drar jag till birsta och hoppas på att få med mig några grejor hem..


HÖRS



 




Av my persson - 6 april 2011 21:21

Kom nyss in efter att ha följt med frida till bussen.

Vi har tagir massa bilder today.                         Sedan blir det dusch & sen bigbrother.


 

Av my persson - 6 april 2011 08:41

sitter och proppar i mig nutella..

riktigt mumsigt dethära!



Av my persson - 6 april 2011 07:20

och jag är uppe halv 7..


Av my persson - 5 april 2011 18:23

Nu går jag ut på en prommenad en sväng.

Vi hörs sen!

Ovido - Quiz & Flashcards