myperssoon

Alla inlägg under april 2011

Av my persson - 12 april 2011 21:41

Dagen började med att jag försov mig några minuter..

Fast det gjorde inget han lika bra ändå.

Sedan var det skolan som vanligt..

Fast bad.

Sen när jag kom hem var jag med freja.

Först var vu utlåsta så jag fick gå ner till mamma på stan och hämta en jävla nyckel.

sedan har vi gjort massa annat..

Kom hem för ett tag sedan efter att ha varit på MAX med pappa!

Snart blir det bigbrother.


HÖRS mer imorgon.


GLÖM INTE ATT FRÅGA.

Av my persson - 12 april 2011 08:39

sitter i datasalen i skolan och ska skriva om 1600-talet..

egentligen skulle jag ha prov men läraren var inte här.

Så nu har jag mer tid att träna,det belv toppen!


Vi hörs mer senare KRAM

Av my persson - 11 april 2011 18:56

   

Av my persson - 11 april 2011 18:20

  

Börjar svara när jag fått minst 5 frågor.

FRÅGA VAD NI VILL JAG SVARAR PÅ ALLA.



Av my persson - 11 april 2011 18:15

mamma kom hem med dom här för ett tag sedan!   

tack mammi  ♥


Av my persson - 10 april 2011 10:54

vaknade riktigt tidigt idag.. redan vid klockan 9.00

Då gick jag upp satte på en film och sov ett tag till.

Nu sitter jag här och äter frukost.

Snart måste jag börja fixa mig.

För ska springa ner till hemmakväll och lämmna tillbaka filmen vi hyrde igår sen måste jag skynda mig till bussen upp till frida!


HÖRS MER SENARE

Av my persson - 9 april 2011 19:04

sitter här med freja.

Och vi ska förmodligen äta alldeles snart.

Sedan blir det att dra sig ner mot hemmakväll för att hyra någon film!


Ha en fortsatt trevlig dag.

Så hörs vi senare ikväll.

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards