myperssoon

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av my persson - 18 mars 2011 23:55

     

Av my persson - 18 mars 2011 23:35

om mig....

ja, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva..

Den här hoppar jag över (a)

 

 

puss & godnatt iallafall!

Av my persson - 18 mars 2011 23:34

 

Dag 1: om mig

Dag 2: mitt rum

Dag 3: min garderob

Dag 4: mitt hus

Dag 5: min bästa plats på jorden

Dag 6: min favorit mat

Av my persson - 18 mars 2011 20:53

blogg paus..så var det!

ne,men hade verkligen lust att skriva ett inlägg nu!

det var faktiskt ett ganska bra tag sedan jag skrev något här.!

Men nu tänkte jag ordna lite med chips,godis och massa gott och slå på i Rymden finns inga känslor.. har sett den redan och jag tyckte inte att den var speciellt bra..men pappa har tydligen hyrt den,så vad gör man?

 

kankse blir ett inlägg lite senare ikväll, puss.

Ovido - Quiz & Flashcards