myperssoon

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av my persson - 21 mars 2011 20:36

Nu tänkte jag låta datorn slockan för dagen!

själv så tänkte jag gå och ta mig en dusch, sedan sätter jag mig väl vid tvn ..

Sedan blir det nog att läsa SOLO & PLUGGA lite .. pust!..


Men vi hörs mer imorogn!

Av my persson - 21 mars 2011 17:15

              

ni behöver inte kalla det städat? :)

Av my persson - 21 mars 2011 16:55

freja åkte nyss hem.

så tror jag ska sätta mig och spela the sims eller nånting! ;)


Men blev ju inget inlägg igår efter att jag kom hem .. därför skriver jag det nu istället!


IGÅR: ja,som sakt så var jag i stugan, sedan åkte jag till farmor och åt, sedan bio!

Själv tyckte jag att filmen " hur många lingon finns i världen"

var riktigt jävla bra!

nån gång däe på slutet blev det ju riktigt sorgligt.. några tårar kom det ju!

Men iallafall så knäppte jag några bilder från stugan igår,som kommer nu!


          

pusshej!

Ovido - Quiz & Flashcards