myperssoon

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av my persson - 29 mars 2011 21:27


Dag 1 - Det här får mig att gråta.


Dag 2 - I min handväska.


Dag 3 - Mina syskon.


Dag 4 - Mina föräldrar.


Dag 5 – Det här hade jag på mig i dag

Av my persson - 29 mars 2011 21:05

Kom nyss ut ur duschen.

Och snart blir det bigbrother!


Imorgon blir det att vara med freja, och vi tänkte faktiskt sola.

Sedan blir det väl att packa fram slalom saker och sånt, för på torsdag blir det frilufsdag till hassela!


Jag tror att det här får bli och ta det sista inlägget för idag faktsikt.


Hörs!

Av my persson - 29 mars 2011 19:11

  

står just nu och bakar (y'

Av my persson - 29 mars 2011 19:08

 


NI BESTÄMMER!

kommentera vad ni tycker nu!

Av my persson - 29 mars 2011 18:29

sätter igång en ny veckansblogg.


  


kommentera bara med din bloggsnamn!

så väljer jag sedan ut en vinnare

Av my persson - 29 mars 2011 18:02

veckans blogg blir amandagrahn!


Läser hennes blogg varjde dag!

tycker den är intressant & rolig att läsa.



grattis!


http://amandalinneagrahn.blogg.se/

http://amandalinneagrahn.blogg.se/ 


 

Av my persson - 29 mars 2011 17:07

min favorit mat..hm?... Måste nog faktiskt vara "PLANKSTEK"

Det är verkligen hur jävla gott som helst!

Men eftersom jag älskar mat så har jag massor av olika favoriter, men plankstek måste nog vara högst upp den listan..!


  

Hehe;)

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards