myperssoon

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av my persson - 31 mars 2011 20:44

Dom senaste dagarna har jag köpt lite små saker..


            

mjukisbyxor: ( VEMDALEN ) pris-?

CANADA TRÖJA eller vad man ska kalla det? (VEMDALEN)

tröja,vit-(cubus) - igår

tröja,brun-ginatricot- nån dag..

parfym-igår

film-idag

Av my persson - 31 mars 2011 20:37

kom hem från birsta för ett tag sedan.

Hassela idag blev det bara 3 eller 4 åk i backen, sedan badade vi resten av timmarna!

Nu är jag sjukt trött..Så ska gå och ta mig en dusch!

Sedan ta på mig riktigt mysigakläder och lägga mig ner i soffan och kolla igenom elloskatalogen och se om jag hittar något, sedan får jag vänta tills bigbrother börja.


Hörs

Av my persson - 31 mars 2011 07:26

om ungefär en halv timme åker vi ner till navet för att hämta upp freja.

Sedan går bussen från skolan vid 9 iväg till hassela.


Hörs senare idag

Ovido - Quiz & Flashcards