myperssoon

Alla inlägg under mars 2011

Av my persson - 29 mars 2011 18:29

sätter igång en ny veckansblogg.


  


kommentera bara med din bloggsnamn!

så väljer jag sedan ut en vinnare

Av my persson - 29 mars 2011 18:02

veckans blogg blir amandagrahn!


Läser hennes blogg varjde dag!

tycker den är intressant & rolig att läsa.



grattis!


http://amandalinneagrahn.blogg.se/

http://amandalinneagrahn.blogg.se/ 


 

Av my persson - 29 mars 2011 17:07

min favorit mat..hm?... Måste nog faktiskt vara "PLANKSTEK"

Det är verkligen hur jävla gott som helst!

Men eftersom jag älskar mat så har jag massor av olika favoriter, men plankstek måste nog vara högst upp den listan..!


  

Hehe;)

 

 

Av my persson - 27 mars 2011 19:40

Gissa om jag är riktigt glad nu?

Har just beställt en onepiece!


Men iallafall så kom jag hem för några timmar sen,var och åt på donken för ett tag sedan.

Snart hoppar jag in i duschen.

Och sedan för jag se vad jag hittar på!



Av my persson - 26 mars 2011 18:37

Sitter i elins stuga med elin och tänkte snart gå ut!

Det har inte blivit något slalom idag .. men hoppas på det imorgon!


HÖRS!



Av my persson - 25 mars 2011 14:34

Snart bär det iväg till fjällen!

No provet gick sämst.. så jävla sur, var nyss på väg att bryta av mobilen.

Men de jag är mest jävla fan skit jävla sur för är att jag inte kommer få nån pearcing....!

SÅ JÄVLA SUR..


Men puss och så hörs vi sedan !

Av my persson - 24 mars 2011 22:00



HAHAHAH HITTADE DEN HÄR JÄVELN PÅ PAPPAS SPELLISTA?!

Av my persson - 24 mars 2011 21:33

sitter och dunkar pappas spellisat!

Själv tycker jag att den är grymt bra..!


Snart blir det bigbrother,sen lite mer plugg..


Föresten så åker jag till fjällen imorogn med familjen & Elin borgströms family!

Det kommer att bli nice!


Hörs mer imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards