myperssoon

Alla inlägg under mars 2011

Av my persson - 7 mars 2011 18:25

min största dröm är nog... att få en HUND!

men jag har verkligen velat ha en ända sedan jag var typ 3-4 år..

 

men aja.

 

sitter här med frida , och vi vet icka vad vi ska göra.

puss

Av my persson - 7 mars 2011 10:58

nu blir det birsta med freja & frida!

 

puss

 

höressedan!

Av my persson - 6 mars 2011 18:45

kom nyss ut ur duschen efter att ha varit ute och gått,

om nån timme blir det bio med freja(Y)
kom inte riktigt ihåg vad den hette.. men,men.

Sen sova hon här, och imorogn blir det birsta med frida & freja!

Hoppas,hoppas.. att jag har pengar kvar på kortet så jag kan få något med mig hem!

 

pusshej!

 

  

 

nån bild sen i sommras jag hittade på datorn!

Av my persson - 6 mars 2011 11:31

       


  


5 KONSTIGA BILDER , HÄR HAR NI DOM!

OCH FLER FINNS DET!



Av my persson - 6 mars 2011 11:29

Dag 1-ladda upp 5 konstiga bilder på dig                                               
             
Dag 2- Din största dröm

Dag 3- Vad skulle du göra din sista dagen i livet

Dag 4- Vad vill du jobba med i framtiden

Dag 5- Din bästa resa/upplevelse du varit med om

Dag 6-Vart är du om 10 år ?

Av my persson - 6 mars 2011 10:10

vaknade nyss..

tänkte läsa några bloggar.

sedan blir det nog att jag sätter mig och äter något.

och väntar på freja, sedan får vi väl komma på något att göra.

 

puss

Av my persson - 5 mars 2011 17:25

har köpt några grejer dom senaste dagarna som jag inte lagt upp.

 

men här har ni dom!

 

  

Av my persson - 5 mars 2011 16:19

melodifestivalen sög verkligen igår..

fast låtarna var "okej" men de var själva grejen som verkligen var USELT!

 

men nu väntar jag bara på att farmor ska komma (y)

 

puss

Ovido - Quiz & Flashcards